Back On Fucking Track !

Nu är jag tillbaka, hårdare, bättre, snyggare och mer inspirerad som aldrig förr !
Jag vet faktiskt inte varför jag kände att det var dags igen.. Satt och läste igenom en Anonym blogg.. haha fyfan vilken rolig.. min förra... HAHA nej usch vad jag var tråkig nu.. nu kommer my säga " FYFAN JAG SPYR PÅ DIG!!!"
Nej, men det är väll trevligt att komma tillbaka.. eller nej men det är väll kul.
Idag har jag vaknat... klätt på mig.. gjort macka med stekt ägg.. sen gått till jobbet.. Jobbade ett par timmar, Emma Och My kom och hämtade mina livsbersparningar och gick till Ica och köpte godis och cola. Sen så fick jag äntligen komma hem till min lille flicka som suttit och väntat på mig i flera timmar.. Det är roligast att jobba då.. eller ja inte att jobba men man längtar lite mer tills man slutar när man vet att man har någon som sitter och väntar på en.
Det gör så att det är värt det !
Nu ska jag och min lille flicka lägga oss och kolla på film.. Brukar det låta, sen låter det alltid annorlunda. Men det kommer bli en väldigt snuskig blogg om jag berättar hur det brukar låta. Så det tar vi i ett annat liv.
Haha.
Men vi hörs väll kanske imorgon ?
CIAO

Älskar dig mer och mer för varje dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0