Dag två !

Idag har vi inte gjort så mycket faktiskt, vaknat kollat klart på Locked down, Oerhört bra film !
Den rekomenderas starkt !
Sen efter det så gick vi och köpte Sallad och satte oss och kollade på The Mechanic, också en svinbra film !
Blir nog rätt lugnt nu.. ingenting händer väll. Var nyss och langade åt min syster. Haha. Lika bra :D
My sitter i sängen och spela pigshot, inte så roligt spel. Men om hon vill det så stöttar jag henne i det valet!
Haha och jag måste lägga in dom här bilderna för det är så fult hahah !!
Ciggen åt fel håll i Sons Of Anarchy


Och inte en så snygg Liam Neeson ifrån filmen Taken

Och i filmen Echelon Conspiracy blinkar taxin åt fel håll HAHAH !
Det var allt för mig just nu. Ingen som läser den här iallafall.
CIAO

Kommentarer
Postat av: Emma

Joho, jag gör ;D

2011-08-18 @ 21:10:10
URL: http://miliasmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0