Imorgon !

Hejsan Hoppsan !
Idag så åkte min lille flicka hem :( Det suger stenhårt.. fyfan.. orkar inte utan henne..
Men men... på fredag får jag träffa henne igen även om det är en hel jävla evighet tillsdess :(
Men nu har jag duschat och ska stoppa i rena sängkläder i min säng innan det fan är dags att sova.
Ska ju jobba imorgon ! Första dagen, är faktiskt riktigt spänd. Tror det är skit bra jobb på riktigt !
Men jag behöver hjälp...
Ska jag ha bråttom hemifrån eller ska jag försöka fixa mitt körkort ? Svara i en kommentar Tack !

Nej nu ska jag inte störa längre... ska fixa min säng och kanske lyxa till det med en nattcigg !
Saknar dig mitt hjärta, kom snart och gör mig hel igen <3

Kommentarer
Postat av: Sofia Vestman

Hej Sebbe!

Vart bor ditt lilla underverk?

Jag röstar för körkort! Har du det är du fri att köra vart du vill när du vill! Det kan också vara svårare att "få tummen ur" om det blir senare!!! Körkort så fort som möjligt!!!

2011-08-21 @ 22:06:06
Postat av: Emma

Jag tycker att du ska känna efter & göra det som känns bäst för dej!<3

2011-08-21 @ 22:39:21
URL: http://miliasmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0