Keep Your Head High

Hejsan !
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt.. vaknade upp med min älskling, sen cyklade jag iväg och köpte cigg.
Efter det så hände ingenting på riktigt... kollade på tv och lite så, riktigt slapp dag.
Men sen vandrade jag och Älsklingen upp på stan och köpta hårfärg till henne sen gick vi hem och gjorde tacos. Var vrålhungrig!
Det vart gott tycker jag :D
Så nu har mitt hjärta avfärgat sitt hår och färgat rödare igen.
Nu är det kyckling-träff i vardagsrummet... Erica, My, Oliva, Ellinor och Cimberly. Haha... Ensam kille hemma.. Kuligt... jag är i mitt rum och gömmer mig och dom håller på där ute haha.
Just jävlar !
Jag fick ett samtal förut ifrån Stoneridge, var på arbetsintervju där förra veckan, så ringde han till mig idag och frågade om jag ville komma dit klockan 8 på måndag för att fixa nycklar och kontrakt och allt det där. Riktigt skönt att äntligen få ett riktigt jobb !
Så efter provanställning är klar så blir det till att söka lägenhet !
Nu börjar jag bli en stor kille !
Nu ska jag lägga mig och kolla på tv igen. Hörs imorgon !


CIAO


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis lille bror <3

2011-08-19 @ 21:51:27
URL: http://miliasmammaa.blogg.se/
Postat av: my

Jag älskar dig! Och grattis .<3

2011-08-19 @ 22:28:36
URL: http://mywahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0