Last night of an endless dream

Tjaba !

Sa ju att jag skulle kika in här ikväll... känns som att det är dags när det är 20 minuter kvar till klockan är 12..
Idag har vi vart hela dagen hos min Mormor som fyllde 60, trevligt tycker jag :)
Nu sitter vi här hemma igen.. kolllar på tv, My sitter i min säng och spelar Pig Shot.. hahah ovanligt :D
Nej, ska inte skriva så jävla mycket.. tappade inspirationen...
Men ja..
Imorgon åker my hem.. fittskola på måndag.. hon tycker det ska bli skönt med skola..
för mig är det bara en evighet utav saknad..
Usch vad jag hatar det..
Saknar redan att ha henne hos mig hela tiden..
Älskar dig Hjärtat <3

Vart en bild på min underbara Systerdotter / guddotter.
Är stolt över henne  !
CIAO

Kommentarer
Postat av: my

jag tycker det ska bli kul att komma igång igen, på något sätt .. Men nej, jag har ångest för att inte kunna träffa dig som fan, så du förstår inte.. Men .. det kan nog vara bra att vara borta från varandra också, märker att vi går varandra på nerverna, märker när du är som att jag "inte finns" menar inget illa, jag älskar dig mest av allt mitt hjärta .. och jag hatar hur det kommer se ut nu i början, med skolan, med ditt jobb och allt, men jag är stolt över dig, med ditt nya jobb, jag förstår att det ska bli kul, hoppas bara att det inte blir som jag tror och jag tror att du fattar vad jag menar. Du är allt för mig sebastian.

2011-08-21 @ 01:32:09
URL: http://mywahlen.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, mammas lilla ängel <3

2011-08-25 @ 22:17:44
URL: http://miliasmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0